2014/5/12

Beautiful Day-- Henrik Wikstrom (三星Galaxy S5廣告歌)


金秀賢 &全智賢 三星GALAXY S5 廣告
英文歌詞
"When I get old
I'll remember this day when we strolled
And just felt ok with nothing havin' been done
nothings really done today, oh yeah

Feeling breezy and easy..

It's a beautiful day
o-o-o-oh
And I'm gonna be just fine yeah
It's a beautiful day
O-o-o-oh
And I'm gonna be, gonna be just fine

When I get old,
and a million worries unfold
I will take this walk and do absolutely nothing
breathing in and loving life

Cos whatever will come
If you stand by me I'm alright
And this life won't be such a fight, if we're together
Baby then the sun shines bright
Oh yeah

Feeling breezy and easy

It's a beautiful day
o-o-o-oh
And I'm gonna be just fine yeah
It's a beautiful day
O-o-o-oh
And I'm gonna be, gonna be just fine"

當我老了
當我們在漫步時,我會記得這一天
只覺得沒完成什麼事也OK
今天真的沒做什麼事,oh yeah

感受微風和簡單的一天..

這是一個美好的一天
o-o-o-oh
而我會好起來的yeah
這是一個美好的一天
o-o-o-oh
而我會,我會好起來的

當我老了
展開一百萬個憂慮
我將以此散步,什麼都不做
只要呼吸和熱愛生活

因為不管任何事將要到來
只要你站在我身邊,我一切都很好
如果我們在一起,這輩子也不會像如此爭吵
寶貝,然後陽光仍會如是明亮
oh yeah

感受微風和簡單的一天

這是一個美好的一天
o-o-o-oh
而我會好起來的yeah
這是一個美好的一天
o-o-o-oh
而我會,我會好起來的

沒有留言: